PORTES OBERTES

Benvolgudes Famílies,

El proper 6 de març s’inicia el període de preinscripció Escolar per les etapes d’Educació Infantil i Primària, i finalitza el 20 de març.

Som conscients que és un període de nervis i neguits, ja que Cercar, Trobar i Triar una escola pels vostres fills i filles, és un procés important i que preocupa a totes les famílies.

Es tracta de trobar/ buscar una comunitat i un espai físic que pel seu estil, forma de fer i per la línia educativa,  les famílies us sentiu segures i convençudes de que és el millor lloc pel vostre infant. Per a tothom, l’entrada a l’escola és un pas important per al  desenvolupament personal dels infants i per tant voleu prendre la decisió més encertada.

L’escola  Pere de Tera estem orgullosos del nostre Projecte educatiu i us el volem presentar.  Us volem donar informació que us faciliti aquesta decisió i la gestió dels tràmits.

Per presentar-nos de forma propera ho fem a través de la nostra Web i de 2 jornades de Portes Obertes.

Inscripció a les sessions

• El 21 de febrer a les 16:30 podreu compartir amb les famílies del centre les exposicions de les tasques realitzades pels Infants, més presentació i acompanyament per part de l’equip directiu.

• El 22 de febrer a les 15:15 farem una presentació del centre per part de l’equip directiu i podreu entrar a les aules per veure-les en funcionament.

Per nosaltres és important acompanyar-vos en el creixement dels vostres fills/es començant des del primer moment, i això vol dir que ja ho volem fer començant pel  procés de preinscripció de cara al curs vinent.

Per qualsevol dubte ens podeu contactar al telèfon 93.387.01.03  (laborables de 9 a 13 hores i de 15 hores a 16:30).

També podeu consultar l’apartat de Preguntes Freqüents de la SITE i també teniu l’opció d’emplenar aquest  FORMULARI amb els vostres dubtes i us respondrem el més aviat possible.

Hi sou tots molt benvinguts i benvingudes!!

EL PERE de TERA US ENAMORARÀ!

Si vols saber més: