ENS VISITA LA CINTA ARASA

Aquesta setmana hem tingut la gran sort de rebre la visita d’una autora, la Cinta Arasa. Els alumnes de 5è han llegit un dels seus llibres “Missió Trobairitz” de l’editorial Animallibres i en vam estar parlant una bona estona. Dins de l’any “Les dones al llarg de la història” que fem a l’escola, la Cinta ens ha explicat també a través de la història de la protagonista del llibre, l’Azalais, com unes dones amb talent literari, les trobadores, les trobairitz, no tenien ni de bon tros les mateixes oportunitats de donar a conèixer les seves produccions com els homes, els trobadors. Ens va explicar, que inclús per poder-se documentar sobre aquestes dones de l’edat mitjana, li va costar moltíssim trobar informació.

Per altra banda, la Cinta ens va entretenir explicant-nos molts fets màgics que van anar passant mentre escrivia aquest relat i les coincidències entre el que explica en el llibre i coses que a ella li van passar. També té una gata, com la protagonista de la història que vam llegir, que també es diu Trobairitz i que li agrada molt estar al seu costat quan escriu (vam veure una foto que ho certifica)!

Hem passat bones estones llegint el llibre i també una molt bona estona escoltant a la seva autora. Gràcies Cinta per compartir el teu temps amb nosaltres i gràcies al Joan i l’Elena de l’editorial Animallibres per facilitar-nos aquesta ocasió.

Aquí en teniu algunes fotos: