CONTE D’AVUI 84

I avui ja acabem (Oooooh!). Moltes gràcies a totes i tots els que heu participat: mestres, amics i familiars de mestres, famílies de l’escola i altres persones que no coneixem però que també han explicat contes per la xarxa. Moltíssimes gràcies perquè hem pogut omplir una petita estona cada dia amb històries per tots els nens i nenes. Esperem que us hagin agradat i aquí les teniu, a la vostra disposició, per escoltar-les sempre que vulgueu.

Arriba ja l’estiu i les vacances però no us oblideu de llegir o d’escoltar contes! Al youtube en teniu…..un munt i a la biblioteca també us deixen els que vulgueu. DIVENDRES TAMBÉ VAM PENJAR EN AQUESTA WEB UN RECULL DE RECOMANACIONS! Una molt bona forma de passar estonetes en família o sols, divertides i entretingudes.

QUE PASSEU MOLT BON ESTIU I QUE TINGUEU MOLT BONES LECTURES!

Us deixem amb el conte “Qué libro más tonto”, explicat per Juan Gamba.

CLICA  AQUÍ PER ESCOLTAR-LO