Comiat del projecte LECXIT

El passat dijous 30 de maig, va tenir lloc l’última sessió del projecte LECXIT.

El LECXIT és un programa que té per objectiu incrementar l’èxit educatiu dels infants promovent la millora de la seva comprensió lectora d’una forma vivencial, lúdica i atractiva. Tot això, és possible gràcies a l’equip de voluntariat que, sense ànim de lucre, participa del programa amb il·lusió i entusiasme.

Els i les alumnes que han format part del programa, el valoren com una experiència enriquidora i positiva. Per aquest motiu, aprofitant el comiat, van compartir un berenar conjuntament i van dedicar-se unes paraules. També va haver-hi temps per rendir un petit HOMENATGE a la tasca pedagògica de les voluntàries i fer entrega d’uns detalls, tant al personal educatiu implicat com a l’alumnat participant.

Des de l’escola, donem les gràcies a les voluntàries i especialment a la Judit, la Marta Bravo i en Jaume. Sense vosaltres no hagués estat possible!