CICLE INICIAL VISITA “LA NAU”

L’alumnat del Cicle Inicial hem visitat “La Nau”. Allà hem fet diversos jocs per trobar els noms dels diferents gegants i capgrossos. Després hem col·locat els noms amb els personatges corresponents i ens han explicat la petita història de cadascú.
També hem fet un taller de màscares. Podíem triar entre el cavaller Guillem , el drac i la princesa Violant.

Hem gaudit molt d’aquesta activitat!

IMATGES

SISÈ a la XLIIena TROBADA D’ESTIU

La Trobada de Centres d’Educació  és una Jornada ludicoesportiva, organitzada pel Consell Esportiu del Baix Llobregat. L’objectiu principal d’aquesta és la promoció esportiva des d’un vessant recreatiu i lúdic, on l’esport és l’excusa per a moltes altres qüestions que tenen a veure amb l’educació dels nostres infants.

El projecte es va iniciar el curs 97-98 i aquesta ja serà la seva XLIIena edició. La trobada forma part d’un conjunt d’activitats de promoció esportiva, juntament amb actes com els Fòrums de Professors d’Educació Física, Plans de Promoció, etc.

Està dirigida als alumnes de tots els centres educatius de la comarca del Baix Llobregat.

IMATGES