#joemquedoacasa.

#joemquedoacasa LA MOOOONA

Bon dia a tothom. Avui és el dia de la mona. Aquí teniu un conte per llegir i fer boca…….. Bon profit , tot desitjant que tota la comunitat educativa es trobi molt però que molt bé. Ah ! I no deixeu de mirar a l´apartat d´Educació Infantil l´especial DIA DE LA MONA. CLICA AQUÍ

#joemquedoacasa LA MOOOONA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut