TORNA L’ACTIVITAT CONTACONTES PER ALS INFANTS D’EDUCACIÓ INFANTIL I CICLE INICIAL

Una vegada més els nens i nenes d’infantil i de cicle inicial han gaudit del contacontes que ofereixen les famílies de l’escola a la nostra biblioteca.

Aquestes tardes han il·lusionat i engrescat als xics de l’escola  amb noves històries plenes d’interès i màgia!

Els contes que s’han explicat:

Dilluns 6 de maig, la Lídia, mare de primer, va explicar “El burret verd” als ànecs i els conills.
Dimarts 7 de maig, la Karla i l’Esmeralda, mares de segon, van explicar “Un viatge màgic”, escrit i il·lustrat per elles mateixes, a les classes de les puputs i les orenetes.
Dimecres 8 de maig, el Miquel, pare de segon, va explicar “Germans!” als taurons i als pingüins.
Dijous 9 de maig, la Judit, mare de segon i de P3, va explicar “La carta” als isards i les llúdrigues.
Divendres 10 de maig, la Rita, mare de primer i de P5, va explicar “L’Àsia al Marroc” a les classes dels falcons i els llops.

Us compartim algunes fotografies de l’activitat! Moltes gràcies un cop més a la comissió de biblioteca de l’AFA, a les famílies participants i a la Núria per fer possibles aquest contacontes que tant ens agrada!