SORTIDA A MERCABARNA “5 AL DIA”

Els i les alumnes de quart de l’escola han anat a Mercabarna. Han conegut a uns monitors molt divertits  que els han parlat de l’alimentació equilibrada i de les racions al dia que han de prendre de fruita i verdura. Primer, han anat a veure fuites i hortalisses al Mercat Central. Allà han fet un joc per parelles, han tastat diferents fuites i hortalisses i els seus sabors ( dolços, àcids, picants,…). Després han anat a la part de manipulació, tria, envasatge, distribució de les patates i fruites ecològiques.

A l’hora de dinar han menjat una amanida i una macedònia boníssima. Després han ajudat a col·locar al seu lloc cada envàs al seu contenidor.

Ha estat un dia complet i molt divertit, a més amb molts regals i sorpreses.