ELS ALUMNES DE PRIMER VISITEN EL MUSEU MARITIM I EL PORT DE BARCELONA

Estimades famílies,

De nou estem aquí per  ensenyar-vos tot el que vam viure el passat dimarts, 23 de maig, en la visita que vam fer al Museu Marítim i al Port de Barcelona.

Vam  fer 3 activitats súper interessants.

L’exposició, de com era el port de Barcelona, mitjançant  un mural ple de colors, ens va ajudar a entendre com estava distribuït, on eren els transatlàntics , els creuers, on es descarregava la mercaderia,etc. Tots escoltàvem amb molta atenció asseguts en unes banquetes.

També vam passejar en un vaixell  on vam poder tripular durant uns minuts agafant ben fort el timó. Era súper emocionant!!! Mentre navegàvem vam veure diferents tipus de vaixells i tot allò que hi havia al mural ( el far que ara és un rellotge, el telefèric, les dues muntanyes de Barcelona ( Tibidabo i Montjuic), el World Trade Center, l’Hotel Vela, etc.

Quan va acabar el passeig, teníem molta gana així que vam dinar tots junts. Feia un dia esplèndid. Després  vam jugar una estona amb els amics, però…aquí no va acabar la sortida perquè encara havíem de visitar el Museu Marítim. El vam poder descobrir amb uns auriculars i un audioguia que ens va explicar la història del Port de Barcelona , les Drassanes i com estava construïda i distribuïda  la immensa galera que es movia a rem.

I ara , si voleu saber una mica més , cal que mireu  les fotos que us adjuntem.

Apa, a gaudir-les!!!

1. Cristina Martí

A la Fiona li va agradar molt portar el timó del vaixell i també veure el submarí. Gaudeix molt de les sortides fora de l’escola. Moltes gràcies!!!

2. Cristina Martí

A la Fiona li va agradar molt poder portar el timó del vaixell i també veure el submarí. Gaudeix molt de les sortides fora de l’escola. Moltes gràcies!!!