ELS ALUMNES DE 2n HEM FET UN PLANISFERI CELESTE

Sí, aquesta vegada els alumnes de les classes de “Els Falcons” i de “Els  Llops” hem fet un planisferi amb l’ajut del Mauro, el pare de la Sabina, que va venir a les nostres aules per parlar-nos d’algunes constel·lacions com l’Ossa Major, i L’Ossa Menor així com de la importància de l’Estrella Polar.

També ens va explicar què era un planisferi celeste i per a què servia. Gràcies a aquesta explicació i a la construcció d’un individual, ara serem capaços de saber quines estrelles i constel·lacions podem observar el dia del nostre aniversari o  d’un altre dia. Interessant, oi?

Us deixem amb uns vídeos i fotos del taller que vam fer.

PD: Mauro, els alumnes han quedat encantats amb tot el que van aprendre amb tu. Moltíssimes gràcies pel teu temps, saviesa i explicacions!!!

Explicació de com fer servir el planisferi celeste from Escola Mallorca on Vimeo.

Explicació de L’Ossa Major i Menor i l’estrella Polar from Escola MallorcaBloc on Vimeo.