A 2N TENIM ENVEJA DE PARVULARI I TAMBÉ UTILITZEM ELS BEE – BOTS

Com ja heu pogut veure en els articles de P3 i P4, els bee – bots han estat tres setmanes brunzint per l’escola gràcies al Centre de Recursos Pedagògics de l’Eixample.

Als alumnes de 2n, que som una mica curiosos i també envejosos 😉 , ens els hem apropiat un matí i hem provat també aquest material que ens ha entusiasmat!

Igual que els nostres companys hem planificat accions, hem fet prediccions, hem aplicat la numeració i les sumes a la nostra realitat…. En definitiva, els hem gaudit un munt! Cliqueu a la imatge per veure les fotografies!