ELS MENUTS I LES MENUDES TAMBÉ RECICLEM AL PUNT VERD!

El passat 5 de juny els infants de parvulari i cicle inicial, també els de l’escola bressol Londres, vam poder portar a reciclar coses que havíem portat de casa al punt verd mòbil escolar que hi havia a l’entrada de l’escola.

La veritat és que en teníem moltes ganes, ja que havíem vist com ho havien fet els grans i nosaltres també volíem reciclar! Vam portar piles, calçat, cables, petits electrodomèstics, comandaments a distància, aerosols… i ho vam anar col·locant tot al seu lloc amb l’ajuda dels treballadors del Punt Verd que ens anaven dient on havíem de llençar cada residu.

Ens ho vam passar molt bé perquè reciclar mola! I perquè ens sigueu ben conscients i ens ajudeu a mantenir el món més net i sostenible us deixem algunes imatges dels més petits de l’escola reciclant a tota màquina!