Som entorn: BIPS

RELACIÓ DE L’ESCOLA MALLORCA AMB ALTRES ENTITATS DEL NOSTRE ENTORN

BIPS

Considerem que és fonamental l’acompanyament del nostre alumnat i de les seves famílies des del mateix instant en què entra en contacte amb nosaltres fins que està ben adaptat al seu nou destí, l’institut.

És per això que hem dissenyat un acurat acompanyament que en línies generals consta de les següents etapes:

1. Col·laboració Escola Bressol Londres – Escola Mallorca

2. Preinscripció i matriculació Escola Mallorca

3. Pas d’Educació Infantil a Educació Primària

4. Pas d’Educació Primària a Educació Secundària

Fem un acompanyament als infants de 6è perquè puguin visitar i conèixer els instituts adscrits al centre: Institut Viladomat, Institut Ernest Lluch i Institut Poeta Maragall.

PROPERAMENT

El curs 2025-2026 els infants de l’escola Mallorca iniciaran l’ESO al nostre centre, l’institut escola Mallorca.

ACTIVITATS EN COMÚ AMB L’ESCOLA BRESSOL MUNICIPAL LONDRES

L’Escola Bressol Municipal Londres es troba compartint edifici amb l’Escola Mallorca i això fa que tinguem molta relació i que els infants de les nostres escoles es trobin i facin activitats junts.

Els nens i nenes de 5è i 6è fan un petit concert el 22 de novembre, amb motiu de la celebració de Santa Cecília,  🎵 🎶 🎼 , la patrona de la música. Així mateix, els infants de P2 baixen a veure la decoració de Nadal del vestíbul i passen una estona en companyia de les seves mestres i l’Equip Directiu. De la mateixa manera, en diferents moments del curs, els infants de P2 i P3 comparteixen activitats i espais, tant a l’Escola Bressol com a l’ala d’infantil de l’Escola Mallorca.