A l’escola mengem més fruita

Ja fa uns anys a l’escola Mallorca portem a terme el Programa “A la nostra escola mengem + fruita”, el qual té com a objectius prioritaris promoure el consum de fruites i hortalisses entre la població escolar i contribuir a la promoció d’hàbits alimentaris saludables.

Consisteix a distribuir gratuïtament fruita i verdura fresca al nostre alumnat d’educació infantil i de primària (nens i nenes de 3 a 12 anys).

És una iniciativa de la Unió Europea que a casa nostra es fa efectiva mitjançant una acció coordinada dels departaments d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, de Salut i d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Per millorar la salut, cal menjar fruita i verdura en cada àpat, tant a casa com a l’escola, i mantenir un estil de vida actiu (caminar, pujar escales, jugar, fer esport…). Cal potenciar accions que afavoreixin la salut dels infants.

Aquí teniu alguns articles d’activitats que hem anat fent relacionats amb la fruita