LES EMOCIONS I EL BALL A PSICOMOTRICITAT AMB ELS UNICORNS I ELS DRACS

A les sessions de Psicomotricitat de P4 hem treballat les emocions i el ball espontani.

Els Unicorns hem gaudit molt a la sessió de psico, on hem treballat quatre emocions, passant pels diferents països (espais): l’alegria, la tristor, la por i la ràbia. Només hem fet servir el cos per expressar-nos i després hem fet una petita reflexió sobre l’emoció que ens ha agradat més.

A la classe dels Dracs ens ho hem passat molt bé fent dansa espontània. Hem pogut expressar-nos lliurement mitjançant el nostre cos. Quins ballarins!

Psicomotricitat P4A from Escola Mallorca on Vimeo.

Psicomotricitat P4B from Escola Mallorca on Vimeo.