LA MANOLI S’ACOMIADA

Benvolgudes companyes, companys i famílies,

Després de 35 anys com a professora, m’ha arribat el moment de dir adéu a la meva vida laboral, de dir adéu a la que ha estat la meva forma de vida durant moltíssims anys. I ara comença una nova etapa per a mi: la de jubilada! Ai, mare, tant de temps somiant-la i ara ja la tinc a tocar i em fa una mica de vertigen.

De fet, encara no puc assimilar-ho. D’una banda, estic contenta i amb molta il·lusió i de l’altra, ho encaro amb la nostàlgia de deixar la meva feina, l’Escola, els nens/es, els companys/es, la rutina…

Us he de dir que he estat molt feliç en aquests 35 anys de trajectòria com a mestra, especialment al Ferran Agulló de Molins de Rei i al nostre Mallorca, les dues escoles que més m’han marcat i en les que he crescut, progressat, rigut, plorat, esclatat i en definitiva gaudit. Tot això forma part de la vida

M’acomiado de tot/es vosaltres, donant-vos les gràcies, als nens/es, companys/es (des de professors/es –algunes amigues– fins a administratives o conserges, passant pel personal de neteja i menjador; a tots!) i pares i mares que he tingut durant aquests anys. Hem compartit moltes xerrades, il·lusions, somriures, neguits, activitats, reunions, celebracions i en definitiva un temps molt preuat.

Gràcies de debò per aquests anys. Ara, això sí, no és un adéu definitiu, no és un punt i final, m’haureu d’aguantar una mica més si em permeteu. Seguiré vinculada al Mallorca per donar-vos un cop de mà i compartir bones estones. Espero que tot us vagi molt bé i us desitjo el millor.

Una abraçada molt forta

Manoli Molina