ARIADNA COLL HA GUANYAT EL 1R PREMI LITERARI!

L’Ariadna Coll, una alumna de 2n. de la nostra escola Mallorca,ha guanyat el primer premi literari del Districte de l’Eixample de Barcelona en la seva categoria de 2n. de Primària.
Hi participaven 40 escoles i ella ha aconseguit destacar amb el conte ” La Laura i el tresor de la llumeta”, on el personatge principal no es dóna per vençut davant de les dificultats, encara que hagi de viatjar per diversos països per trobar una solució.
El proper dia 10 de juny participarà als Jocs Florals de tot Barcelona en la seva categoria. Li desitgem el millor.
Us deixem el conte per a què el pugueu gaudir tant com nosaltres.

ENHORABONA ARIADNA!!!