MOSTRA DE TREBALLS FAMILIARS DE MALLORCA TARDOR I CELEBRACIÓ DE LA TARDOR A L’ESCOLA

Famílies!

us volem compartir les fotografies de la mostra de treballs familiars de Mallorca Tardor, que com cada any va ser un autèntic èxit, ple d’imaginació i de propostes espectaculars. Un any més us volem donar les gràcies per la vostra col·laboració! Si no vau tenir ocasió de veure-ho en directe us deixem algunes fotografies!

D’altra banda, també us volem ensenyar fotos de les activitats que tota l’escola va anar fent durant la tarda de la celebració. Són impressionants, esperem que us agradin!