CELEBREM SANTA CECÍLIA

Benvolgudes famílies,

La setmana de Santa Cecília vam poder gaudir de la música en directe a les entrades, i sortides de l’escola així com a les aules.

Moltes gràcies a totes les voluntàries i voluntaris que vau venir. Va ser molt especial!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut