VISITA ESPECIAL

El divendres dia 1 de desembre vam tenir una visita molt especial a l’escola:  unes mestres que van estar al Llebeig durant una etapa molt llarga de la seva vida. De fet podem dir que el Llebeig és el que és gràcies a elles, ja… Llegeix més»

ACTIVITATS 25N

El divendres dia 24 de novembre l’alumnat de primària ha participat en activitats en les que s’ha parlat sobre la temàtica del 25N. “Dia contra la violència masclista”.
La comunitat de grans ha pintat un mural que ha dissenyat i coordinat l’artista i muralista Mariona Ríos… Llegeix més»

RÀDIO LLEBEIG 2023-2024

Un any més, a la Comunitat de Grans, portem a terme el projecte Televeig!
Per aquelles famílies que no ho coneixeu, consisteix a treballar la Llengua Catalana des d’un vessant més lúdic, original, motivador i significatiu. Així doncs, l’àrea de Televeig està dividida en sis seccions… Llegeix més»

LA CASTANYADA

El dimarts 31 d’octubre vam celebrar la castanyada a l’escola. Com ja és tradició, els de 6è van fer de mestres de cerimònia de la festa. Cada grup ens va ballar una dansa tradicional acompanyats de la música de la nostra fantàstica Orquestrina! En acabar vam berenar castanyes, coca i xocolata. Donem gràcies a l’Ampa per aquest deliciós berenar!… Llegeix més»