Estalvi Energètic

Què és?

És una nova acció que hem iniciat a l’escola per cuidar la Terra i protegir el medi ambient amb l’objectiu d’estalviar energia elèctrica i prendre consciència de la importància de tancar el llum.

Com funciona?

Els encarregats de cada classe vetllen perquè quedin els llums i els projectors tancats quan no hi hagi ningú a l’aula. Dos alumnes de 3r, que canviaran cada setmana, son els supervisors. Durant l’hora del pati fan una volta de 5 minuts per l’escola. Quan es troben llums i/o projectors encesos els tanquen i enganxen a la porta la imatge d’una bombeta i/o projector perquè aquella aula recordi de tancar-ho la propera vegada.

Qui organitza?

La Comissió d’escoles verdes amb els alumnes de 3r i la col·laboració de la comunitat educativa.