Do, re, mi, al jardí
Hem après i tocat aquesta cançó amb boomwhackers.
Do, re, mi, al jardí Llegeix més »
Hem après i tocat aquesta cançó amb boomwhackers.
Do, re, mi, al jardí Llegeix més »
Amb l’alumnat de cicle mitjà hem treballat aquestes endevinalles d’animals. A veure si les endevineu….
Per Sant Jordi, roses i dracs. Mireu que bonics ens han quedat!
Roses i dracs a CM Llegeix més »
Aquesta setmana al taller d’experimentació hem fet volcans i tots han funcionat molt bé!
Hem fet volcans!!! Llegeix més »
Us presentem La Llegenda de Sant Jordi dels nens i nenes de CI. Són uns artistes excepcionals, esperem que us agradi!
Llegenda de Sant Jordi CI Llegeix més »
Un any més hem viscut una emocionant entrega de Premis dels XXXII Jocs Florals a La Monjoia. Enhorabona a tots i moltíssimes GRÀCIES per participar i fer-ho tan bé!
Entrega de premis XXXII Jocs Florals a La Monjoia! Llegeix més »
Avui a classe de Medi hem fet un experiment per aprendre què vol dir la densitat d’un líquid. Ens ha sortit molt bé i hem treballat com autèntics científics!!!
Experiment sobre la densitat dels líquids Llegeix més »
Aquests dies a Educació Infantil hem treballat un fragment de “La Primavera” de Vivaldi. Aquí podreu veure els infants de P3 representant els diferents elements de l’obra!
Una mica retardades però aquí teniu les fotos de l’últim dia de trimestre. Ho vam passar super bé buscant els ous de pàsqua, i després per berenar, pa i un ou de xocolata. Va ser genial!
Easter egg hunt! Llegeix més »