Abans de celebrar el Nadal amb la família, a l’escola comencem a viure l’esperit nadalenc guarnint passadissos, classes, aprenent noves cançons… Una de les activitats que més agrada a la classe de 5è és “l’amic/amiga invisible”.
Després de dies deixant notetes, pistes i atencions per a fer contents als nostres amics invisibles, despertant-los la curiositat i l’intriga arriba el dia esperat. Amb estima pensem el regal que pot agradar al nostre amic/amiga i esperem amb delit veure la il·lusió del seu rostre en obrir-lo.
Clicant la imatge veureu aquests moments, com també el comiat de dues companyes de qui ens hem hagut d’acomiadar i a qui desitgem, amb moltíssima estima, tota la sort i felicitat del món!



