Tasques 1a setmana del 3r trimestre

Després de tants dies de confinament, ja haureu comprovat que les rutines són essencials per no perdre el sentit del temps.

Per això, a partir d’ara, us compartirem un calendari setmanal  (ampliable segons el que ens depari la situació actual) en el bloc de la classe, on cada dia tindreu una sèrie d’activitats a fer, amb vídeos dels diferents mestres, si cal, per ajudar a entendre el què es demana. A més, s’indicarà quines activitats s’han d’entregar mitjançant el correu electrònic de la classe. Aquest retorn es pot fer amb una foto de l’activitat o escanejant el full que ha realitzat l’alumne/a.

Totes les activitats s’hauran d’entregar abans que comenci la setmana següent. Cadascú es pot organitzar com prefereixi, us recomanem 3 activitats diàries, però podeu canviar l’ordre segons les vostres possibilitats.

Us recordem el correu de la classe:

2n: ginesta015@gmail.com

Moltes gràcies per la vostra col·laboració en aquests moments tan difícils. Junts, fem escola. I ja sabeu que, per qualsevol dubte, estem a la vostra disposició.

Atentament,

Anna

CLIQUEU el següent enllaç per veure les activitats de la 1a setmana:

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut