Tercer dia de mobilitat Ersmus+ a Anatolia

Tercer dia de mobilitat Erasmus+ a Grècia. Avui hem visitat la biblioteca de l’escola (Anatolia Elementary School Library). Es troba en un edifici acabat d’estrenar amb unes instal·lacions espectaculars. Hem pogut veure tota l’escola i hem assistit a una sessió de biblioteca amb els alumnes de 2n de primària. També hem visitat la biblioteca de l’escola internacional Pinewood que forma part de la institució Anatolia. Allà els alumnes fan totes les classes en anglès. Ha estat un dia molt interessant. Gràcies Eleni, Evi i Effie!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *