Diagnosi

Per detectar els punts forts del centre a mantenir i potenciar, i els punts febles a millorar, cal fer una bona diagnosi.

Cal tenir present que la diagnosi ha de permetre determinar el grau d’assoliment de les competències digitals en referència als tres eixos del PEDC: alumnat, professorat i centre.

L’objectiu de la diagnosi serà trobar aquells punts forts que el centre ja està fent correctament sobre l’ús de les tecnologies digitals i, també, trobar aquells aspectes en què el centre ha de millorar.

Punts forts i punts febles detectats en la diagnosi

ÀREA /ÀMBIT PUNT FEBLE PUNT FORT
A-ESTRATÈGIA, LIDERATGE I GESTIÓ 7 3
B-COL·LABORACIÓ I XARXES 8 1
C-INFRAESTRUCTURES I SERVEIS 17 12
D-COMPETÈNCIA DIGITAL DOCENT – DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL  3 3
E-F-USOS CURRICULARS I METODOLOGIES 13 10
G-SEGUIMENT, AVALUACIÓ I MILLORA 16 0
H-COMPETÈNCIA DIGITAL DE L’ALUMNAT 0 6