Activitats de final de curs
Els darrers dies del curs han estat plens de moments per celebrar, compartir i acomiadar-nos fins al setembre.
Hem començat amb la festa
de final de curs, una trobada molt especial amb les actuacions de
posta realitzada en col·laboració amb la Biblioteca Colldegria, que ens ha permès continuar descobrint el plaer de la lectura i del nostre entorn.
ls diferents cicles, el comiat de l’alumnat de 6è i un emotiu homenatge a la Carme i a l’Issa, que aquest curs es jubilen. La celebració va acabar amb el tradicional sopar compartit amb les famílies.
També hem gaudit de l’activitat BiblioTer, una pro
Un altre dels moments més esperats ha estat el Got Talent, on l’alumnat va demostrar les seves habilitats artístiques, la creativitat i moltes ganes de passar-ho bé.
Finalment, l’alumnat de 6è va viure el seu comiat més intern amb la tradicional remullada i un iogurt gelat ofert per l’AFA, posant un punt final ben refrescant a la seva etapa a l’escola.
Gràcies a tothom que ha fet possibles aquestes activitats. Us desitgem un molt bon estiu i ens retrobem al setembre! 🌞📚

