Per celebrar la diada de Sant Jordi, l’escola s’ha omplert de llibres, contes i moments compartits al voltant de la lectura.
La celebració, organitzada per la Comissió de Biblioteca, va començar amb l’actuació de Cap Giralla Contes, que va oferir, de manera totalment altruista, un espectacle per a tot l’alumnat. Els volem expressar el nostre més sincer agraïment per la seva generositat i per regalar-nos una estona tan especial.
Durant la jornada, els infants van participar en diferents tallers literaris, en l’intercanvi de punts de llibre i en un espai de recomanacions literàries, compartint lectures i descobrint noves històries. A més, en el marc del programa «Autors a l’aula», vam rebre la visita de l’editorial Bayard, que va conduir un taller de revistes per a tot l’alumnat.
La celebració va culminar amb el Certamen Literari de Sant Jordi, un moment molt especial per reconèixer la creativitat, l’esforç i el gust per l’escriptura del nostre alumnat, compartit amb les famílies.
Gràcies a la implicació de la Comissió de Biblioteca, del professorat, de les famílies i de totes les persones que hi han col·laborat, un any més hem pogut gaudir d’una diada de Sant Jordi plena de cultura, lectura i il·lusió.