Consell escolar

El Consell Escolar el formen els representants de tota la comunitat educativa, és a dir, direcció, professors, famílies, personal d’administració i serveis i representant de l’administració local.

La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, aprovació d’horaris, casal d’estiu, etc.

L’actual Consell Escolar de l’escola està format per:

Equip directiu: Jordi García Alonso, Manuela Colón Orellana i Sonia Ruiz.

Sector mestres: Carlos Rastrollo Fuertes, Montserrat Rovira Guardiola, Raquel Heras Melgar, Mª Eulàlia Romero, Marisol López López i Noemí López Cantos.

Sector pares: Ana Hita Carpintero, Ana Sánchez Marín, Mabel Serrano Torres, Mª Dolores López Salado, Ana Sánchez Melgar.

Representant PAS: Sandra del Moral.

Representant AMPA: Angie Sisquella Castells.

Representant Municipal: Noel Duque

Més informació sobre el Consell Escolar: Web del Departament d’Ensenyament.