Visita Casa Alegre de Sagrera

Els alumnes i les alumnes de 4t A i 4t B hem visitat l’edifici museu casa Alegre de Sagrera. Un edifici modernista construït a principis del segle XIX. Els nens i les nenes ja coneixien alguns aspectes del modernisme gràcies a la nostra sortida a 3r a la Masia Freixa com, per exemple, que està inspirat en les formes de la natura.

No obstant això, vam fer recorregut per la part baixa de la casa i vam parar atenció a les rajoles, als quadres, a les parets, a les làmpades, al mobiliari que encara queda i, especialment, a les vidrieres. Ens van explicar com s’elaboren, amb quins materials estan fetes i que, va ser a partir del modernisme, quan es van començar a introduir dins de les cases dels burgesos. Abans únicament les podíem trobar a les esglésies.

Tanmateix, vam tenir l’oportunitat de construir i pintar el nostre propi vitrall modernista. Però no us preocupeu, no vam utilitzar vidres de veritat. Els nens i les nenes van fer la seva obra amb metacrilat i plom. A què van quedar macos?
Les nostres guies, l’Anna i la Mia, ens van explicar que la visita a la casa Alegre de Sagrera és gratuïta per als egarencs i les egarenques. Us animeu a anar un cap de setmana en família?

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *