Anglès

La llengua Anglesa s´introdueix a la nostra escola des d’I5.

L´assoliment del domini de la competència comunicativa al final de l’etapa de primària, és la base sobre la qual giren totes les activitats dins l’àrea d´Anglès.

Així, des de ben petits, els nostres alumnes aprenen a través de cançons, jocs, tallers i activitats que ajuden a l’infant a interioritzar que la llengua Anglesa serveix com un mitjà de comunicació.

El nostre blog d’Anglès recull la manera de treballar i involucrar als nostres alumnes en l’aprenentatge significatiu.

We learn playing!
Des de la nostra àrea potenciem les teatralitzacions com a mitjà d´expressió oral.

De la mateixa manera i com a eix transversal dins el nostre centre, potenciem el treball cooperatiu a través del projecte Reading in pairs, iniciat en el nostre centre des de l´any 2016.

Estudiar una llengua és fer-la servir, per això participem en el projecte eTwinning que ens posa en contacte amb altres centres arreu d´Europa.

Writting letters for our European friends.

Donem molta importància a la celebració de les festivities relacionades amb la cultura Anglesa.

Integrem l’àrea d’Anglès en el projecte educatiu del centre

I el més important … Aprenem de manera lúdica i divertida!

We enjoy our corners

Tell me and I forget, teach me and I may remember, involve me and I learn.”

Benjamin Franklin