La castanyada i el túnel del terror se celebren el 31 d’octubre i hi participen tots els nens i nenes de l’escola Ítaca
7 – 11- 2024
Fa unes setmanes vam celebrar la castanyada i el túnel del terror a l’escola. Per la festa de la Castanyada a Infantil van fer broquetes per l’esmorzar,1r, 2n, 5è i 6è van fer panellets i Cicle Mitjà va fer pinxos de tardor, fets amb codony i formatge.
El passatge del terror va ser al passadís de dalt de tot on hi ha Cicle Superior i el van fer les famílies de 6è perquè era el dia de Halloween i volien aprofitar per guanyar uns diners per al viatge de finals de 6è.
També es van fer uns balls increïbles a les pistes del pati, I4 van fer el ball de la Castanya.1r van fer el ball del “Rogle”. 3r van fer el ball de “John Lennon”. 5è va fer el ball de bastons. L’esmorzar i els balls van ser el mateix dia el 31 d’octubre a les taules de ping pong.
Ens ho vam passar molt bé!
Preparant receptes!
Els pares i mares actuen per els nens i nenes d’infantil.
Els de 3r ho estaven donant tot.
Nom dels periodistes: Iris,Clara i Rayane





