Els i les alumnes de 5è i 3r portem a terme el projecte “Llegim en parella” i els de 4t i 1r fan de “Padrins de lectura”, per tal de fomentar el gust per la lectura a l’escola.
14-11-2024
Els i les alumnes de 5é i els de 3r de l’escola Ítaca fem una activitat per aprendre a llegir que es diu “Llegim en parella”. En aquesta activitat els alumnes de 5è es preparen un text a casa i baixen a llegir-lo a les aules de 3r. Quan els alumnes més petits acaben de llegir els grans els fan preguntes per saber què han entès.
En canvi l’alumnat de 4t i 1r fem una altra activitat diferent que es diu: “Padrins i padrines lectores”. Aquesta proposta consisteix en llegir conjuntament un conte de nivell de cicle inicial als alumnes de 1r i després fer-los preguntes fàcils.
A l’escola Ítaca fa temps que es fa aquesta activitat i és molt xula.
Aquí veiem als padrins coneixent als seus apadrinats.
NOMS DELS PERIODISTES: Malak, Ivette, Manel.



