Activem els sentits

Aquest mes de novembre els grups d’infantil hem sortit a passejar per l’entorn de Bagà, acompanyats del Ferran i del Jordi, que ens van explicar moltes coses sobre els animals i la natura que ens envolta.
Vam fer unes activitats per activar els sentits. També vam… Llegeix més»

TEATRE ALMA

El dimarts 15 de novembre tots els infants d’ educació infantil i cicle inicial vam fer una sortida amb l’autocar per anar al teatre de l’Ametlla de Merola. Un cop al teatre vam poder gaudir de l’obra “Alma”. L’actriu, a través de la dansa, la música i l’expressió corporal ens va parlar de les diferents estacions de l’any.
Vam gaudir molt de l’experiència i esperem repetir ben aviat!

EL BOSC

El dimecres, 9 de novembre, els nens i nenes de 2n de l’escola Galceran de Pinós vam anar a St. Joan de l’Avellanet .

Vam fer diferents gravacions per fer el video del Projecte Bosc. Vam anar fent parades per fer les gravacions,

un parlava  i l’altre gravava.

També vam esmorzar allà.

Vam fer-ho perquè els del Camp d’ Aprenentatge ens van enviar la 3a tasca.

Alumnes de 2n

EL CAPITÀ VITAMINES

El capità vitamines  ha arribat  a l’escola per explicar-nos quins són els aliments més saludables que ens ajuden a créixer forts i sans. El Vitamines no  ho té fàcil perquè l’Escorbut li fa la guitza enredant els infants amb dolços i aliments poc saludables.