El passat 9 de Juny, els nens i les nenes de 1rA i de 1rB, van participar a la Cantània de La Fàbrica de Colors!
Ha estat una experiència molt bonica per a ells i elles!
Ho van fer súper bé i van poder demostrar tota la feina feta durant les classes de música!
Enhorabona!
Cliqueu sobre la imatge per veure les fotografies!


