ELS REPTES D’INFANTIL 2

Vinga seguim amb més reptes!

Aquesta setmana també tenim activitats en anglès

 

Recordar-vos que podeu seguir treballant l’anglès amb els GOGO’S, repetint els vídeos tants cops com vulgueu per tal d’anar consolidant i integrant les estructures. Si aneu al google o al youtube podeu escriure-ho. Per exemple: Gogo’s Unit 3. N’hi ha prop de 40!

I aquí van els vídeos, un de les 3 bessones en anglès, i l’altre també en anglès inclòs en l’apartat de música.

*** Per aquest primer vídeo potser haureu de permetre l’habilitació de l’Adobe Flash Player (canviant de navegador a vegades també es resol).

The babby triplets: One upon a time.

http://www.edu3.cat/Edu3tv/Fitxa?p_id=27983&p_ex=Triplets&p_num=3

Edu3.cat

Are you sleeping, Baby Bear? ( Super Simple Songs.)

https://www.youtube.com/watch?v=chxQb4YRC2U

Practiquem ioga

Aquesta setmana us proposem un vídeo per practicar ioga  amb l’ajuda dels animals:

https://www.youtube.com/watch?v=Dwt0qeBj85I

Fem un instrument amb material reciclat

Aquesta setmana us proposem fer un instrument musical amb material de reciclatge. Podeu fer l’instrument que vulgueu  amb el material que tingueu a casa. I després podeu enviar la foto o el vídeo a la tutora per a que ho pengi a la web i compartir-lo amb els vostres companys i companyes.

Segur que teniu moltes idees, però  aquí trobareu alguns exemples.

Ànims!!!

Us atreviu a dibuixar i pintar un conillet?

Aquí teniu uns vídeos que us poden ajudar.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut