Un cop més la gent del poble de Sant Guim i els seus nuclis agregats han demostrat estar totalment implicats amb el municipi, i així ho demostra la gran afluència de famílies a la xerrada que ahir va tenir lloc al menjador de l’escola per eradicar l’incivisme. A part de les famílies hi van ser presents també l’equip de mestres, l’ajuntament, l’AMPA, serveis socials i els Mossos d’Esquadra.
Cada estament va posar sobre la taula el seu punt de vista sobre la situació a Sant Guim i finalment les famílies van exposar també alguns punts de vista.
La predisposició per solucionar l’incivisme va ser màxima. Cal ser conscients entre totes i tots que caldrà molt esforç per guanyar en civisme i qualitat de vida al nostre estimat Municipi.
Si estimeu el Municipi de Sant Guim, si us estimeu a vosaltres mateixos, lluitem junts contra l’incivisme!
Pròxima xerrada amb en Carles Parellada, dimecres 24 de gener a les 18hores (menjador de l’escola).




