Taller online 50/50

L’estalvi energètic, el reciclatge, … són dos temes essencials per a la nostra comunitat educativa. Des de fa anys, determinats alumnes, triats pels seus companys de classe, són els representants del Parlament Energètic 50/50 de la nostra escola. Tots ells ajuden a què la resta de companys col·laborin en aquestes tasques tan importants pel medi ambient i per a nosaltres mateixos. L’Ajuntament de Masquefa i la Diputació de Barcelona també participen i ens ajuden a aconseguir-ho!

Aquest curs són els alumnes de 6è els encarregats de fer aquesta tasca. Durant dos dies han fet un taller online organitzat per un representant de la Diputació; mitjançant reptes entretinguts i motivadors, han parlat del canvi climàtic, de com es consumeix energia als edificis i quins canvis podem fer per consumir-ne menys, per exemple recordar apagar els llums.

Continuaran treballant durant la resta de curs i faran el possible per encomanar el seu entusiasme, idees, saviesa, … als altres. Els ajudeu també?