L’aigua no cau del cel

Els Parlamentaris de l’escola ens adrecem novament a tots vosaltres, representants de la nostra Comunitat, per animar-vos a estalviar aigua a casa! La pluja darrerament és escasa a la nostra zona, per la qual cosa patim un periode de sequera preocupant.

La sequera, com es defineix al Portal de la sequera de la Generalitat de Catalunya, és un període extens de temps en el qual un territori pateix una deficiència en el subministrament d’aigua. Generalment passa quan plou per sota del que és habitual. Aquest fenomen produeix, per tant, un desequilibri entre la disponibilitat natural d’aigua i el consum que en fa l’activitat humana.

Llegiu els següents consells, estalviem aigua i continuem tenint cura del Planeta!

Parlament Energètic Escola El Turó

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *