Diagnosi

El primer pas per poder elaborar l’estratègia digital de centre ha estat elaborar la diagnosi, per fer-la es va decidir emprar diferents eines diagnòstiques:

• EDC i SELFI dirigit als docents. Eines que reflecteixen el grau competencial digital dels docents.
  • Qüestionari digital a les famílies: Qüestionari que permet recollir la seva visió sobre la maduresa digital del centre.
  • SELFI dirigit als alumnes:Eina que reflecteix la seva visió sobre la maduresa digital del centre així com la competència digital.

Amb la recollida i anàlisi dels resultats  s’identifiquen i analitzen les fortaleses, debilitats, oportunitats i amenaces del centre amb relació a l’assoliment de les competències digitals. Es dona una visió general de la maduresa digital dels tres eixos del PEDC: alumnat, docent i centre. Ens permetran establir els objectius de l’Estratègia Digital i ens ajudaran a establir i millorar la Cultura Digital del Centre.