Calendari inscripció i matrícula. Coneix la nostra escola!

• CONSULTA AQUÍ LA LLISTA DE SOL·LICITUDS AMB BAREM DEFINITIU I ORDENADA (7 de maig de 2021)
  • Ampliació de peticions de preinscripció per a alumnes sense plaça assignada a cap centre: Del 26 al 28 de maig de 2021
  • Oferta final de places escolars: 4 de juny de 2021
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juny de 2021
  • Matriculació: Del 14 al 18 de juny de 2021

P5 es converteixen en pirates! Part 2

… ens encanta l’espai de llum i foscor!! Els nens de P5 descobreixen nous conceptes i aprenentatges a partir dels sentits, investigant, fent les pròpies hipòtesis i finalment comprovant ells mateixos el resultat!!

A més ens hem transformat en pirates, hem trobat nous reptes a la classe de psicomotricitat que hem anat superant tots i cada un de nosaltres com a grans pirates que som!!

Per últim hem acabat els contes dels pirates amb un joc de pistes posant en pràctica la nostra capacitat de deducció i astúcia a la recerca d’un tresor!! I si senyores i senyors!! L’hem aconseguit!!!

Darrera setmana del trimestre a P3

A la darrera setmana del segon trimestre, els nens i nenes de P3 hem fet un munt de propostes divertides després de conèixer el conte “El conillet i l’ou”. Hem fet grafisme, hem experimentat amb xocolata i decorat la nostra mona de paper… i per posar punt i final a uns dies plens de descobriments hem fet la nostra pròpia mona i ens l’hem menjat amb tots els companys. Boníssima!!