ENGLISH THEATRE

L’alumnat de l’escola hem gaudit de 3 obres de teatre en anglès, representades per la companyia “Look out” . Infantil i 1r hem vist “Round and round the garden”; 2n i 3r “Save the tree”; i 4t, 5è i 6è “Tutankhamun’s new clothes”. Han estat molt divertides! A continuació podeu veure els videos-resum.

TALLER D’ART A CICLE INICIAL

Al Cicle Inicial ens hem endinsat en la vida i les obres de dues artistes molt famoses. 1r ha treballat la Sonia Delaunay i  2n la Frida Khalo. També hem fet d’artistes reproduint unes obres molt maques. Hem gaudit molt!

RADIO BEETHOVEN

Benvinguts a Radio Beethoven.

Els alumnes de 1r a 5è participen en un projecte de podcast en directe a l’escola i els alumnes de 6è us en fan un resum!

Esperem que us agradi aquest segon programa!

GRAMACTIVA’T 2024

Els alumnes de 5è i 6è de l’escola hem celebrat el Dia Mundial de l’Activitat Física i per fer-ho hem participat en el Gramactiva’t.

Conjuntament amb  alumnes de cicle superior de les escoles de la ciutat de Santa Coloma hem compartit diferents propostes de jocs i activitats relacionades amb l’activitat física, l’esport i la salut, en  les pistes d’atletisme de la ciutat i el recinte de Can Zam.

Per finalitzar la jornada s’han fet uns parlaments i s’ha llegit un manifest.

Ha estat una autèntica festa de l’activitat física, l’esport i la salut!

Cliqueu aquí per veure algunes imatges més de la jornada!

RADIO BEETHOVEN

Benvinguts a Radio Beethoven.

Esperem que us agradi aquest primer programa!

CARNAVAL CURS 23/24

Després de tota una setmana treballant en el nostre projecte d’escola: Les Olimpíades, hem acabat fent l’acte de clausura dels nostres Jocs Olímpics.

Una gran festa on tots els esportistes de la nostra escola van fer una desfilada amb les seves medalles, gaudint d’actuacions musicals: artistes famosos, batukada i cançons sobre el JJOO. Hem vist con s’encenia la flama olímpica i hem ballat tots junts al final de festa. Una gran cloenda per una gran setmana!

Clica en la imatge següent per veure el vídeo.

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA CURS 23/24

Aquest curs, novament, i amb tota la il·lusió possible, després d’una gran feina feta per aquestes noietes, l’Angeli (4rt) i la Hidaya (6è), tornem al Certamen de Lectura en Veu Alta.

Agraïments a les nostres representants, que ho han fet molt bé i també als tutors, l’Alba i el Kike.

Enhorabona!

Cliqueu aquí per veure més fotos.

INTERLLIGA D’HANDBOL A 5è CURS 23/24

Els alumnes de 5è hem participat en l’interlliga d’handbol conjuntament amb altres escoles de Santa Coloma. Concretament amb l’escola Wagner, l’escola Banús, l’escola Unamuno i l’escola Tanit.

Hem conegut a altres alumnes, hem compartit l’esport i hem intentat donar el màxim, amb l’objectiu de gaudir tots plegats. Ha sigut tota una experiència!

Mireu la resta de fotos

MESTRE PELUT

Els nens i nenes de 2n hem tingut una visita molt especial: La Lulu i la Chiqui, dos peludes de 4 potes molt educades i simpàtiques! Amb elles hem après moltes coses sobre tinença responsable d’animals.

El Miquel, el seu cuidador, ens ha explicat quines són les responsabilitats que comporta tenir un gos, com podem actuar en situacions de risc i  com és la comunicació canina.

Ha estat molt interessant i enriquidor!

BICIS A 5È

El dimarts 31 de novembre els alumnes de 5è vam fer l’activitat de Parcs i Pedals.

Vam anar a Can Zam i vam fer una volta en bicicleta pel riu Besòs; els que no sabíem tant vam practicar una mica i vam aprendre a muntar.

Després vam dinar al parc i vam jugar una estona. Ens ho vam passar superbé!!

MUSEU DE LES AIGÜES

El dia 17 de gener l’alumnat de 4t vam anar de visita al Museu de les Aigües a Cornellà de Llobregat. Va ser un dia molt especial on vam realitzar tota mena de propostes relacionades amb l’aigua: vam fer molts experiments, vam visitar el museu, vam aprendre com funciona la màquina de vapor…a més a més vam tenir estones per jugar i compartir moments junts! Ens ho vam passar molt bé! Ja estem preparats/des per començar el projecte de l’aigua!