CASTANYADA’21

US DEIXEM EL VÍDEO DE LES DANSES QUE TAN BÉ VAN PREPARAR I  BALLAR TOTS ELS I LES ALUMNES DE L’ESCOLA.

VÍDEO DELS BALLS

i TAMBÉ US DEIXEM UN RECULL DE FOTOS DE LES ACTIVITATS QUE VAN ORGANITZAR L’AFA. L’EQUIP DE L’ESCOLA VOLEM AGRAIR LA COL·LABORACIÓ DE LES FAMÍLIES, QUE AMB TAN D’ENTUSIASME I DEDICACIÓ ENS HEU AJUDAT EN L’ORGANITZACIÓ, MUNTATGE, PREPARACIÓ… DE AQUESTA FESTA.… Llegeix més»

Hola, som 6è, una classe de pel·lícula; comencem en 3,2,1 “CÀMERA I ACCIÓ!”
Aquest curs som els més grans de l’escola i això ens fa ser els més responsables.
Des de P-3 hem passat moltes aventures i experiències diferents i divertides. Encara  recordem el nostre primer… Llegeix més»

Hola! Som la classe de 5è i som 25 nens i nenes. Som una mica nerviosos i no ens agrada portar mascareta, ens atabala, però sabem que és important i que ens agrada estar a l’escola i no confinats.
Ens encanta educació física i les… Llegeix més»