Activitats PAE

El Programa d’Animació Educativa (PAE) és una eina que ofereix l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú on es poden escollir diferents activitats i tallers per completar la tasca pedagògica i al mateix temps apropar a l’alumnat l’entorn més immediat de la ciutat: recursos, espais, serveis de la ciutat.

L’escola realitza a tots els nivells diferents activtats PAE relacionades amb salut, alimentació, educació viària, reciclatge, museus, esports, robòtica…

A continuació us deixem algunes fotografies d’aquestes activitats.

• Els alumnes realitzen la pràctica d’educació viària amb la col·laboració de la guardia urbana.

• Els alumnes de 2n realitzen un taller de fruites al mercat municipal de Vilanova.

• Els alumnes de 3r realitzen l’excurssió als colls per coneixer la flora i fauna del nostre entorn.

• Els alumnes de 1r visiten el museu del ferrocarril.

• A Cicle Superior es realitza la setmana dels escacs: 5è realitza el taller d’iniciació i 6è el de perfeccionament. Aquí estan realitzant el torneig final.

• Els alumnes de sisè realitzen el taller de robòtica.