LA COOPERATIVA MÀ D’INFANTS ENFEINADA FENT ELS SEUS PRODUCTES ARTESANALS I LA MELMELADA DE PERA.

La nostra cooperativa Mà d’Infants va començar al setembre de 2021. Mà d’Infants va néixer arran d’un projecte d’emprenedoria de l’escola que ens van demanar fer a 5è i també perquè ens agrada molt ser solidaris i amables amb l’entorn social.

Ens van organitzar per comissions: la comissió de publicitat, de producció, de fotografia i de comunicació.

Per escollir els prototips cada persona va presentar un producte i es van votar els 10 millors. Alguns nens i nenes van fer un vídeo-tutorial amb l’ajuda de les seves famílies per ensenyar-nos com es feia el seu producte. Ens importa molt que estiguin fets de materials reutilitzats i que no afectin al medi ambient.

Després de l’enquesta vam decidir els 5 productes que voliem fer: el gnom de llana, el ninot de clauer, la planta de la sort, el tres en ratlla i les polseres.

També estem fent melmelada de pera, molt bona, amb l’ajuda d’un obrador.

Normalment ens repartim en tres tallers i el nen o nena que va proposar el producte ens ensenya a fer-ho. El tresorer li dona els diners als nens que han de comprar el material que necessitem. Els nostres cartells estan fets amb el canva per animar la venda de productes.

Sempre ho decidim tot en assemblea de socis i sòcies. Tots els nens i nenes estem treballant molt per tirar endavant la cooperativa.

El mercat on vendrem els nostres productes serà el dia 27 de maig a la plaça Lluís Companys de 9:30 a 12h. Esperem vendre molts productes a la nostra parada i amb els diners que guanyem se’ls donarem a una ONG de Cornellà de Llobregat.

Socis i sòcies de la cooperativa Mà d’infants

Classe Cinema Titan de 5è

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *