Entenem lâhora del pati com un espai de joc lliure, exploraciĂł i convivĂšncia. Apostem per un pati divers que ofereix mĂșltiples possibilitats per experimentar, interactuar i relacionar-se de manera lliure, afavorint un temps dâesbarjo de qualitat, inclusiu i enriquidor.
A les hores dâesbarjo els infants poden escollir entre aquestes zones:
Zona dâinfantil: Inclou tres Ă rees diferents, el pati dâinfantil delimitat per la tanca, la zona de futbol i la zona de la cistella de bĂ squet. Lâalumnat de PrimĂ ria no hi tĂ© accĂ©s.
Biblioteca: Oberta diĂ riament, amb reserva diĂ ria a la pissarra que hi ha al vestĂbul durant lâentrada relaxada. Sâhi pot llegir, fer deures, assajar lâhora del conteâŠ
Zona de jocs tradicionals: A corda, a goma, als jocs pintats a terra â xarranca, tres en ratlla. Els alumnes poden escollir jugar a la xarranca, el mirallâŠ
Pista de futbol: La pista Ă©s lâĂșnic espai del pati on es pot jugar amb pilota dura.
Aquestes pilotes sâaniran substituint per pilotes toves a mesura que es vagin trencant. La pista estĂ reservada per diferents nivells cada dia.
Zona relaxada: Zona de conversa, lectura, esmorzar.
Pati de sorra: Espai de joc lliure i nomĂ©s sâhi permeten pilotes toves.
GimnĂ s: Jocs de taula de diferents nivells i dificultats.
Zona de tennis de taula al costat del gimnĂ s:Â Cicle superior pot fer competicions dos cops a la setmana, dilluns i dimecres.
Zona de gespa: Joc lliure, sense pilotes.


