Premis CAC a l’escola

Un any més, el Consell de l’audiovisual de Catalunya ha  convocat els Premis el CAC a l’escola amb l’objectiu de fomentar l’educació en comunicació als centres educatius de Catalunya.

Aquest any ens hem presentat a la XVI edició d’aquests premis amb la col·laboració de la Tanit Sanmartín Roig i des de l’àrea de teatre. Amb aquest curt col·laboratiu hem volgut compartir amb tothom quines són les coses del dia a dia a l’escola que ens fan més feliços a cadascú de nosaltres.

A través d’aquest projecte hem pogut conèixe’ns tots i totes una mica millor, tot treballant les emocions i el llenguatge audiovisual; però sobretot, hem somrigut i estem estat feliços compartint aquest projecte. Moltes gràcies Tanit per la teva paciència, el teu temps i el teu somriure!

i us volem dir… QUE HEM ESTAT FINALISTES! El dilluns 3 de juny al Cosmocaixa de Barcelona sabrem si també som guanyadors i guanyadores 🙂