NADAL AMB CAMPS BLANCS

Aquest Nadal, com ja portem fent diversos anys, els alumnes de l’institut Camps Blancs van visitar l’escola per fer tallers amb els nens i nenes. Però no van venir de qualsevol manera, sinó que van aparèixer caracteritzats amb disfresses típiques d’aquestes festes: follets, pares Noels, rens,etc. Tot un espectacle pel Maria Felip!

A cada aula es van fer diverses manualitats i murals nadalencs:

Els més petits van fer una activitat amb rotllos de paper, cartolines i goma eva. Tot un clàssic!

A l’aula 2 es va fer un mural gegant d’un arbre de Nadal fet amb gots de plàstic, de colors vermell i verd. Una excel·lent idea, per tal de fer la decoració molt més manipulativa i creativa. A més, després van poder penjar de l’arbre els seus desitjos per aquestes festes.

Els nois de l’aula 3 van decorar porta espelmes fabricats amb pots de plàstic i espelmes de llum artificial. Van portar enganxines i papers d’scrapbook d’allò més nadalencs per tal que, cada nen, escollís com volia emportar-se el seu cap a casa.

Els alumnes de l’aula 4 es van emportar una joguina cap a casa seva: un pal d’aigua de colors, ple de sorra que van poder decorar al seu gust. També van fer un mural on hi havia un avet que els nois van guarnir.

Els joves que van treballar amb els alumnes de l’aula 5 els van proposar fabricar arbrets de nadals petitons, elaborats amb pinces de la roba. Un objecte perfecte per penjar als nostres arbres de casa! – vam pensar.

Els porta espelmes de l’aula 6 van ser elaborats amb un objecte molt quotidià del nostre dia a dia, ni més ni menys que…pinces de la roba! Amb pintura, purpurina i diverses enganxines i gomets, els nostres nens van decorar cadascun el seu porta espelmes nadalenc. Us assegurem que van ser d’allò més originals!

Al finalitzar tots els tallers, ens vam dirigir al vestíbul on ens van sorprendre amb un ball d’allò més mogut i animat. Més tard, amb el photocall es van fer diverses fotos amb els infants de l’escola i vam continuar ballant.

Per veure totes les imatges d’aquell dia, premeu aquest enllaç.