UN DIA DE SOMNI A LA MASIA MARTA MATA DE SAFOIRES

El 5 de novembre, estrenàvem temporada de excursions de tot el centre, sortides molt especials que la comissió que s’encarrega prepara amb molta il·lusió perquè totes les activitats que es realitzin siguin lo més adequades i engrescadores per a totes les aules de l’escola. De ben segur que la jornada viscuda reunia tots els objectius, la casa, una masia del segle XVIII en el poble de Safoires,on va viure la pedagoga Marta Mata, ens va acollir en una gran esplanada tancada i envoltada de petits boscos, vinyes i camps de conreu on els nostres nois i noies van poder escampar al seu aire sense cap perill.

També van haver moments d’activitats dirigides on vam poder elaborar una exquisida  melmelada de poma i seguidament viure l’experiència d’un gimcana sensorial i d’exploració on tots van poder participar de manera molt activa i satisfactòria. Els monitors i monitores van teatralitzar el últim moment de la jornada per acomiadar-nos i els nostres alumnes s’ho van passar molt bé.

De ben segur que tornarem, les instal·lacions i espais de la casa tenien molt encant i no descartem la possibilitat d’organitzar una estada de colònies en aquest indret que no oblidarem.

Us deixem algunes imatges d’aquest dia tan bonic.