TRUC O TRACTE?

Ja han passat uns dies des de la festa que, com cada curs, ens dona pas a la tardor, però no ens hem oblidat de que volíem fer un recull, com ja us vàrem avançar, del que vam poder gaudir.

Aquest any ha estat una mica diferent, però també súper divertit, volent experimentar noves activitats  inspirades en altres tradicions una mica llunyanes a les nostres, ens vam atrevir a proposar el joc del Truc o Tracte que com alguns ja sabreu consisteix en trucar a la porta d’un domicili, en aquest cas a la porta d’una aula i preguntar Truc o Tracte?? si la resposta era Tracte, genial, perquè els alumnes visitants omplien les seves cistelles de caramels, bombons i llaminadures vàries, si pel contrari, els amfitrions ens deien Truc perquè no tenien res que oferir-nos, aquests patien una broma divertida inspirada en la festa de Halloween. Vam riure moltíssim!!!

Prèviament a la festa vam convidar als alumnes a portar a l’escola monstres imaginats i creats en família que participarien en un concurs per reconèixer la seva originalitat i habilitat en les arts plàstiques i terrorífiques, lo més important no van ser els premis sino el temps de caliu i de riures que segurament es va crear al voltant de la seva creació i la il·lusió amb que els nens i nenes arribaven a l’escola amb la seva o seu monstre. El matí del concurs ens van acompanyar les famílies i vam poder gaudir d’un fantàstic esmorzar de festa. Sempre agraïm el seu acompanyament i col·laboració.

També vam donar via lliure a la nostra imaginació omplint els passadissos de fantasmes, monstres, carbasses i també en temes inspirats en l’arribada de la tardor i les castanyes, aquestes també van tenir el seu protagonisme, no podem oblidar les nostres tradicions!!! Per la tarda, la mare d’un dels nostres alumnes, va aparèixer al pati vestida de meravellosa castanyera repartint simpatia, cançons i castanyes calentetes.

Vam acomiadar la festa ballant, cantant i gaudint de tot l’ambient castanyer que sempre ens recorda que el fred és a prop i que ens manca molt curs per davant i moltes experiències per viure.

Us deixem amb algunes imatges de les activitats viscudes…